7/9

Varit hos Birgitta typ halva dagen, hjälpte till att mocka sen städade jag och patrik undan i det stallet jag står i och det blev nästan bra ju. Hästarna gick 30min idag bara ute & ridbanan. Ganska blöt ridbanan men dem var nöjda, mjukstart på nya stället. Hero gillar inte hästarna som tittar ut mot ridbanan alls. Lite komiskt, dem har fått gå i gräshagen idag och Hero och DolceDior som gick brevid sprang runt och hade jätte kul.
Igår var dem i grushagen med världens vattenpöl som Tyson hade hittat och var helt lerig. Så han var kanon nöjd om man säger så. Men jag trivs bra där lite att ställa om bara men det går bra.

Nej ska väl hitta på något, passar hus i Billesholm och 2 katter vill inte komma in och bara sticker :/ Eller ja, sett den ena men vart är den andra?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0