10 januari



En bild på ridstövlarna fick det blir. Tretorn & mina nya jag fick i Julklapp.



8januari ; Crazy day i stallet! Caroline var med i stallet, traktorn skulle igång med hjälp av min bil & kablar. Slutade med att kablarna började ryka. Putte skriker avbryt! haha.. Vidare, jag och Carro hämtar hö, sen kör vi fast på gården med släpet, mossa ska ha den så hon fick dra loss det med sin bil. Eftersom traktorn ej gick igång hade jag hört putte säga, putta ner halmbale. Ja detta är STOR bale då. Det slutade med ett videomedelande in till putte med PUTTE HJÄLP OSS. Vi satt fast uppe vid taget på ridhuset. (bilder kommer inom kort). Sen spräcker jag byxorna när jasg hoppar upp på Limpan, och jag flyger av sen spräcker jag dem ännu mer och putte & carro skrattar för det Hördes kalas mycket. Sen tog skandalerna slut.. HAHA

Igår longerades bägge mina. Gick kanon får jag säga ochtyson galopperade i bägge varven i linan. Rätt i höger, dock lite fort men det jobbas upp! Limbo gick också fint.
Idag red Carro Tyson medans jag longerade Hero. Gick jätte bra, kanon nöjd med honom. Galopperade med inspänning också utan några större bråk, ovanligt för Hero. Limpan hann jag ej med då jag skulle på kalas och var lite sent ut i stallet. Men han går imorgon.


Kommentarer
Postat av: Vicki

Dem stövlarna från Hööks är så jävla sköna ;)

2010-01-20 @ 22:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0