21 januari

Idag har jag varit flitig.
Mockade gamla stallet först, sen red jag Hero. Barbacka, ja vad ska vi säga. Bråk i galoppen men sen gick d i vänster men ej lätt när han bockar och studsar utan sadel. Men det lossna lite och han var kanon nöjd.
Tyson longerades bara en miniliten stund idag ville ej han skulle dra upp såret men det går redan bättre ut och tvättade av det. Så det blir kanon.
Limbo red jag lite idag också, jobbade igenom öka och samla osv. inför lördag.

Sen mockade jag och fixa i mitt stall så klar kl 1300 skönt!

Imorgon ska jag dit på morgonen, släppa ut mina, mocka och så. Sen jobba 11-14ca och sen rida Limbo och fixa för tävlingen och låta mina gå i maskinen. Sen jobba natt. Kommer sova i lastbilen förtusan ner till Dagstorp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0