Hoppträning

Igår hopptränade jag Limbo för Putte. En riktig genomkörning fick vi och det gillas! En hårduppvärmning och mcyket bra tips i hoppningen. Bara små hinder för att få honom att vänta och samla sig efter hindret. Nu jobbas det vidare på det till nästa träning. Och det jag gillar mest ömma muskler på mig idag!

Tyson gick markarbete igår, hitta formen själv. Gick bra! Mycket nöjd både jag och häst och funderar om han ska få hoppa lite små skutt i helgen och han kommer vara crazy! MEn han älskar det så varför inte? Tävlingarna drar igång snart så.

Hero gick länge i maskinen igår 1timme och en kvart och han var nöjd efter och dem fick busat i storastora hagen i snön.
Vilket dem fick idag också nån timme och dem var så glada. Så jag gick ut och skulle kalla på dem tänkte jag får aldrig tag på dem efter ca 2 timmar, NEVER. Men jag sa Tyson & Hero en gång sen kom båda i fullgalopp. Mina söta så hästar loves me.

Bilder kommer imorrn eller ikväll får se. .

Kommentarer
Postat av: Elin

Bra blogg! :)

2010-01-07 @ 21:04:35
URL: http://elinpamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0