Nytt år nya tävlingar

Oj för nån dag sen hade jag 56 besökare och jag hann ej skriva då ens. Ursäkta!

Om Limbo i Viarp för er som ej har mig på facebook el bilddagboken.
Blev 80 klass ist för 1meter då dem var på 80 och kallt och ingen ville vänta och höjden spelar ingen större roll igentligen. Lite bus på framridningen men ingen större fara och kanon inne på banan. Gick kanon bra och alla nöjda.. Finns film på min facebook den kommer ut här också inom kort.

Han ska gå lokal 23 i dagstorp igen höjd får vi se lite.

Tyson är igång igen, taggad som aldrig förr. Och Hero börjar också komma igång lite smått.
Idag busade dem i gräshagen/snöhagen. Imorgon ska bägge longeras tänkte jag, iaf Hero.

Ska även hämta en del av mitt hö imorgon, vill ha det i stallet istället och Limpan ska hoppas.
Mer inom kort, bara att slänga på komentarer om jag missat något.


Kommentarer
Postat av: Princess Sofia

Bra Lulu att du uppdaterar ;) FORTSÄTT med det nu haha ;D

2010-01-05 @ 19:18:09
URL: http://princesssofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0